lauantai 18. helmikuuta 2012

Kevättä hmm... ilmassa?

Aivan ihanan runon bongasin ystävänpäivänä jostakin foorumilta, minkä sitten tolle mun omalle jöröjukalle kirjottelin.

Sinun ei tarvitse kertoa minulle 
kuinka suuresti minua rakastat, 
jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, 
kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan. 
Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, 
että olen sydämesi valittu, 
jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta 
etsiä minun silmäni, ja jäädä niihin kiinni. 
Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, 
kun en itsekään itseäni ymmärrä, 
ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, 
kun olen itse itsellenikin sietämätön, 
en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun. 
Sinun ei tarvitse kertoa minulle, 
kuinka suuresti minua rakastat, 
mutta kerro Rakkaani silti. 
Kerro usein, 
jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen, 
mitä vapiseva sydämeni jo tietää

-SUURI KIITOS RUNON TEKIJÄLLE!-





Minä nautin vielä monta monta lisäpäivää kevään tunnelmanluojista; tulppaaneista. Maljakossa kun ne olivat jo nuukahtaneet, leikkasin varret pois ja laitoin ne matalaan maljaan uiskentelemaan. :)



Ostin Kauniit Kodit lehden, ihan kannen perusteella. Ja tein taaaas sen virheen että en sen enempää selannut lehteä, koska kannessahan näkyy kaikki mikä lehden sisällä minua kiinnosti! Pitäs oikeest lopettaa tää kannen mukaan lehden osto. :D Mutta, omaa hölmöyttä on turha valittaa.. minkäs teet.. :o


Ainiiiiiin, ja koska mun ihana mies oli koko ystävänpäivän töissä ni se ei kerenny käydä mulle mitään ostamassa (ihan niiku aikasemmin ei ois voinu?:D) mut, se oli askarrellu mulle töissä lahjan. Kieltämättä aika söpö se on. <3 Siis tää lahja, ja mun mies.





1 kommentti:

  1. Ihana runo <3 ja siis toi Tuukan ystävänpäivälahja.. ite tehtyhän on aina ihan parasta ja ainutlaatusta... aivan ihana kukka :)
    -satu

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi !