torstai 14. kesäkuuta 2012

ostosriippuvuutta?

Luitte kai uutisen, että tutkitusti shoppailevat elävät pidempään? Tän tutkimuksen perusteella uskon eläväni aika vanhaksi! :D Oon ihan varmasti riippuvainen shoppailuun.. välillä menee kyl ylikin ja pahasti. Tällä viikolla ostin kirpparilta "puuhevosen" (eli tarkoitettu kukkien istutusta varten) vauvan huoneeseen koristeeksi.. Voihan siinä vaikka nalle ratsastella?


Oon varmasti yksi niistä harvoista, joka tykkää käydä myös ruokakaupassa (Prismassa).. Voisin tutkia kaikkia eri paketteja ja uusia juttuja vaikka kuinka kauan esim. ruokaosastolla.. plussaa tietenkin on sellainen kauppa (Prisma) josta löytyy vaikka ja mitä muutakin kun ruokaa... ;)

Tänään kävin tosissaan asioita toimittamassa kaupungissa. Noh, päätin että käyn ostamassa nopeesti pojalle hellehatun, kun eipä viitsi oikeen enää pipoa pojalle päähän laittaa. Tuntihan siinä vierähti kun hatun ostin... Kröhöm... (ja ostin itselleni jakun heinäkuussa oleviin hääjuhliin - sen mä tarvitsin välttämättä!)




Ostin mä oikeesti jotain tarpeellistakin tänään! Veneenpohjamaalia! (30e siitä pienestä purkista oli mielestäni aika paljon.. Oisin ennemmin ostanut jotain kivaa sillä rahalla). Kävin sutasemassa sen - jos saisi veneen joskus laskettua.

Ens viikon maanantaina lähdetään luultavasti ystäväni kanssa käymään Tallinnassa päivämatkalla. Voi olla että kun tulen takasin, ihossa saattaa olla jonkunlainen yllätys kotiin ;)

1 kommentti:

  1. kyllä mun mielestä jokainen shoppailu on tärkeää, niin ruokashoppailut kuin myös kaikke ne tuikitarpeelliset muista kaupoista ;))

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi !