torstai 20. syyskuuta 2012

Kirppislöytöjä part1

Hmm, nyt on pakko myöntää että mulle tuli ostoskielto just NYT. 
En ole edes tajunnut kuinka paljon oon kaikkea ostellut tässä lähiaikoina..
Ennen kun aloin tänään kuvailemaan joitain löytöjä..
"ihana! eikä maksa paljon" on ilmeisesti ollut mun motto muutaman viikon.


Olen hamstrannut "hopea"esineitä pikkuhiljaa, ja kasaan on tullut noin 10 tarjotinta (voi minua...) ja muutama kynttilänjalka. 


Itselleni pari mekkoa ja hame!
Sekä tämä tilkkupäiväpeite - joka on kyllä hieman keväinen. 
Saa nähdä jääkö se tuohon vai laitetaanko kaappiin odottamaan kevättä. :)




+pari perusbodya V:lle, leluja, ja ehkä muutama muu vaate....


Part2 odottaa parempaa ilmaa - jotta saan kuvia ulkona :)

8 kommenttia:

  1. Voi kaikkea kivaa! Mä en löydä kirppiksiltä muka koskaan mitään :( Eilenkin kiersin, mutta ei jäänyt mitään käteen. Höhlää. Hyvä toi päiväpeitto on tuossa, eikä musta oo yhtään liian keväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei suosittelen Facebook-kirppareita! ;) Varmasti löytyy!

      Mullakin on alkanut silmä jo tottumaan peittoon, eiköhän se jouluun asti siinä ainakin ole :)

      Poista
  2. Ihania löytöjä ja ainahan voi lohduttautua sillä kuinka paljon rahaa olet säästänyt kun olet nuo ostkset tehnyt kirpparilta etkä kaupasta. Tilkkupeito sopii hyvin tuohon sohvanpäälle ja nuo kynttilänjalat kelpais kyllä mullekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni! :) Hyvä että joku on samaa mieltä ;)

      Poista
  3. Heheh tuttu motto :)
    mut ihania löytöjä kyllä :) kirpparit on välillä täynnä kaikkea kivaa!!
    Oii peite on ihana!!! Ei ainakaan minun mielestä ole liian keävinen, on niin kauniit vaaleat värit muutenkin kotona :)
    Hyvää viikonloppua!! Osa 2, odotetaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osa2 on vähän vaiheessa täytyy myöntää. Pakko odottaa hetki inspiraatiota :D

      Samoin hyvää viikonloppua!!

      Poista
  4. Mahtavia löytöjä!!! Kirpulla tulee niin hyvä mieli kun löytää mieleisensä ja edullisesti:) Mulla alkaa täällä hurahdus kaikkeen hempeeseen... onko se nyt syksy ja kylmyys kun vaikuttaa sisustukseenkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihan sama juttu! Ulkona kun on rosoista ja koleaa, tekee mieli laittaa sisälle jotain hempeää :)) Sinä sen sanoit!

      Poista

Tulen iloiseksi kommentistasi !