sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Ostosten Yö

Perjantaina matkattiin ystäväni kanssa Vanhaan Porvooseen - Ostosten Yöhön.
Niiiin paljon ihmisiä, niin paljon ihania liikkeitä, elävää musiikkia ja kaikki liikkeet auki klo 22.
Vaikka liikkeissä oli kaikkea superihanaa, onneksi väen paljous rajoitti ostosten tekoa. Olen ihminen, joka ei pidä siitä että ensin jonotetaan pienessä liikkeessä tavaran luokse - ja sitten vielä kassa jonossa ihmisten ympäröimänä ja äh, haluan rauhassa katsella, hiplailla ja miettiä - ilman tunnetta että olen tiellä ja joku hengittää niskaan.

Ystäväni linkitti minulle sopivan sarjakuvankin yksi päivä ;)

Kuitenkin, reissu oli erittäin onnistunut ja oli ihanaa viettää aikaa parhaan ystävän kanssa pitkästä aikaan!


Erityisesti olin odottanut illalta käydä pitkästä aikaan Sasu's Playhousessa. Ah, minulle kuin paratiisi. Liikkeessä on kaikkea. Kaikkea. Toivoisin itse huonekaluosaston olevan hieman laajempi, mutta olihan siellä vaikka ja mitä - mikä meille voisi muuttaa ;) Klikkaile liikkeen sivulle tästä :)



Tuollainen kyltti olisi oikein sopiva meille!


Arvonta on suoritettu ja voittaja selviää TÄSTÄ :)


Tämän päivän askarteluja ensi kerralla<3


3 kommenttia:

  1. Porvoo on tosi kaunis kesäkaupunki! Todella tunnelmallinen ja viehättävä. Teidän päivä kuulosti aika täydelliseltä!
    Mukavaa alkavaa viikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on ihana. Olisi kiva käydä joskus myös talvella. Tuntuu että nuo ihmiset jaksavat panostaa tunnelmaan niin hyvin :)

      Samoin sinulle! :)

      Poista
  2. Heih! En enää ees muista mistä blogiisi löysin kun oon nyt jo tovin kirjoituksiasi hymyssäsuin lukenut. Sulla on ihana tapa kirjoittaa :) Tosi nätti koti ja huippu ideoita!!
    Klikkasin itseni lukijaksi joten piipahdan varmasti toistekkin ;)

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi !