perjantai 14. syyskuuta 2012

TAKE A DRINK

Ai että mä nautin tästä omakotitalo elämästä.
Olen sellainen ihminen, joka tarvitsee muutoksia aina silloin tällöin (lue: melko usein) 
ja järjestysten vaihtelu ja tavaroiden siirto paikasta toiseen on mulle terapiaa.
+että omakotitalossa saa suunnitella pihaa, tulevia remontteja ym 
eikä tarvitse välittää mistään taloyhtiöiden säännöistä :)

Tänään pieni muutos tapahtui keittiössä. Pöytä ja sivupöytä vaihtoi paikkaa.
Virkisti mukavasti ja työtasojen luo tuli enempi tilaa ja nyt toivottavasti mahtuu myös syöttötuoli! 
(Tulipa tyhmät valoheijastumat kuviin :/)






Olen valehtelematta saanut mieheltäni kukkia kolmen vuoden aikana maksimissaan kolme kertaa.
Tänään sain niitä ilman syytä?? Mitähän sillä on mielessä.... ;)


Sekä tämän illan 10 minuutin askartelut! 

Ps. Mun on ehkä pakko tehdä postaus kirppislöydöistä mitä olen tehnyt viime aikoina! 
Superkivoja juttuja - ja oon ihan koukussa facebookin kirppareihin :D O-ou...

Mutta, löpinät sikseen ja viikonlopun viettoon! 
Mukavaa viikonloppua kaikille <3

10 kommenttia:

  1. Hyvä etten ole ainoa, joka on koukussa kirppareihin, myös facebookin sellaisiin :)

    VastaaPoista
  2. Kaunista, ihanan vaaleaa on keittiössäsi! Nuo pullot ovat söpöjä :) Mukavaa päivää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tässä olen koittanut lämmitellä isäntää keittiön vaniljan väristen kaapinovien maalaamiseen mutta ei ole vielä ainakaan onnistunut ;D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! Kävin kurkkaamassa sinun blogiasi äsken! Paremmalla ajalla uudestaan. Teillä on kaunista <3

      Poista
  4. Ihanat tapetit keittiössä!
    Täällä vielä haaveillaan omakotitalosta. Aika näyttää miten käy. Oisha se oma koti niin parhautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se on. Haaveissa täällä kuitenkin vielä se ns. unelmien koti. Saa nähdä toteutuuko koskaan :)

      Onneksi saa aina haaveilla!

      Poista
  5. facebookin kirppari on kyllä niiiin koukuttava! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Ihan kauheeta. :D Vierotusoireet tulee jos ei hetkeen pääse selaa ;)

      Poista

Tulen iloiseksi kommentistasi !