maanantai 26. maaliskuuta 2012

One Lovely Blog Award



Kiitokset siis ihanasta päivänpiristäjästä nekkkikselle, jonka blogia alan tästä lähtien seuraamaan aivan varmasti. http://nekkkis.blogspot.com/ 


One Lovely Blog Award " pelisäännöt ":

1.Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random-faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle
1. Asumme mieheni kanssa ensimmäisessä yhteisessä kodissa (aikaisemmin asunnot ovat olleet minun) jonka ostimme pari kuukautta sitten.
2. Meille pitäisi syntyä poikavauva millä hetkellä hyvänsä. <3
3. Totuttelen omakotitalo elämään.
4. Olen nauttinut joka ikisestä hetkestä ollessani äitiyslomalla - kun olen saanut laiskotella juuuri sillon kuin itse haluan!
5. Rakastan kaikkea sisustuskrääsää. Voisin ostaa kaikkea ihanaa pientä koko ajan, vaikka niille ei olisi edes mitään paikkaa..
6. Saatan syödä suklaalevyn alle viidessä minuutissa.
7. Haaveilin/haaveilen omasta kukkakaupasta vaikka minulla ei selviä hengissä kukat yleensä kahta viikkoa kauempaa... ;)
 
 
 
Tunnustuksen sekä palkinnon pistän eteenpäin heille: 
(ja koska olen melko tuore bloggaaja, en ole kerennyt käydä seuraamaan useampia blogeja joten tässä muutama ihana.)
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Kiitos kovasti tunnustuksesta! Ja onnea tuleviin vauvakoitoksiin<3!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti tunnustuksesta:)) ja onnea tulevaan!

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi !