sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Oma työhuone!!

Oon niiiin onnellinen kun vihdoinkin tänään sain oman askartelupisteeni valmiiksi! Mulle aikasemmin on ollut niin tuttua se että ripottelen tavaroita minne sattuu ja kun jotain tarvitsisin, ei ole edes pienintä ajatusta minne sen olisin voinut laittaa.. Joten olen joutunut kääntämään koko kodin ympäri - enkä ole aina silloinkaan sitä tavaraa löytänyt.

En oo ikinä omistanu oikeasti kunnon työskentelytilaa, missä on kaikki mitä tarvitsen; asiapaperit, askartelutarvikkeet, tietokoneen -ja kameran tarvikkeet ym ym.. Tää tunne on ihan sanoinkuvaamattoman onnellinen. Tänne huoneeseen aion tästä lähtien kerätä kaiken sisustustavaran mille ei vielä ole paikkaa, yksinäiset kynät ja paperit, ja kaiken sen pikkukrääsän mikä meillä yleensä pyörii laatikosta laatikkoon - pöydältä toiselle.


Tosissaan esteenä sille etten aikaisemmin ollut saanut työpistettäni valmiiksi, oli se ettei mieheni ollut saanut aikaiseksi laittaa mittatilaus kaappeja seinälle, jossa meillä on myös sähkökaappi. Tänään sitten sen kavereiden auttamana ne laittoi kaapit paikoilleen ja palkaksi tein pojille tortilloja ja kakkua!

Sanoinko jo miten onnellinen oon?



No, melkein heti sen jälkeen kun olin saanut kaapit täytettyä askartelutavaroilla, muistin etten ollut keksinyt mitään vielä pöytälevyksi Ikeasta ostamille pöydänjaloille.


Pyysin vielä, että pojat laittaisivat pari peiliä paikoilleen. Kuten oltiin mieheni kanssa sovittu - ei tehdä reikiä seiniin ennen kun olen TÄYSIN varma järjestyksestä/esineen paikasta, joten luovuttiin ajatuksesta lähes heti. Ja olin taas masentunut puuttuvasta pöytälevystä, kunnes mieheni sanoi että laita nyt se peili siihen pöydäksi siksi aikaa. Asenteeni oli "heh heh.................." Hetken sulateltuani sitä että mun sisustuksesta viis veisaava mies oli keksinyt jotain mitä minä en, kokeilin peiliä pöydäksi.




















Annoin itselleni periksi ja kehuin miestäni ajatuksesta, joka oli tehnyt minut kahta enemmän onnellisemmaksi! Tuskimpa enää edes menen teettämään lasia pöytälevyksi, joka alunperin oli siis ollut suunnitelma. Nyt siis istun hyvällä mielellä uuden pöytäni ääressä, enkä malttaisi liikkua minnekkään! <3

Ps. Tänään on siis THE DAY, eikä poitsu anna merkkejäkään että olis halukas tulemaan.

2 kommenttia:

Tulen iloiseksi kommentistasi !