tiistai 14. elokuuta 2012

Mansikoita ja kauniita unia

Hei, tuliko kesä takaisin?
Olin jo valmistautunut ihanaan syksyyn ja täytyy myöntää, että hieman petyin kun helteet tulikin takaisin.


Ja äh, en tiedä mikä mun konetta, tai nettiä, tai bloggeria vaivaa kun en pääse kommentoimaan ollenkaan kenenkään postauksia. Saati liittyä lukijaksi!


Olen pakastanut mansikoita ja keräillyt viinimarjoja sellaisella tohinalla, että ei ole "kerennyt" paljon
kameraakaan kaivaa esille. Nähnyt ihania ystäviä <3 ja tietenkin vähän äitiäkin.



Meille tuli postissa ihana paketti..


















 .. joka toi kauniita unia meidän pienelle miehelle; uudet superihanat lakanat,
 ihanat tutit sekä kivat unirätit <3



2 kommenttia:

  1. Ihanan herkullisia ruokakuvia ja voi miten kauniita vauvalakanoita nykyisin saa!
    Mukavaa päivää joskin aika helteistä sellaista :)

    VastaaPoista
  2. Mä vähän petyin kans kun tulikin vielä helteitä..!olin jo ihan asennoitunu et syksy tuli jo!:)
    Ihania vauvalakanoita!!<3

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi !