keskiviikko 22. elokuuta 2012

kuka käskee?

Nyt on ollut taas yksi niistä viikoista jolloin
tuntuu ettei ilman rahaa saa mitään.
 

Haaveilen vanhasta, isosta, puisesta vaatekaapista pojan huoneeseen -
ja tuntuu että ilman sitä koko huone on ihan tyhmä. Tai ei tyhmä, mutta mikään ei vain loksahda
paikalleen.

Sama työhuoneessani. Minulla odottaa valmiina "uusi" pöytätaso
vanhemmillani, mutta ennen kuin saan sen - en viitsi tehdä mitään muutoksia.
 

Takkahuoneessa ja kylpyhuoneessa sama juttu.

Tuntuuko teistä koskaan, että se inspiraatio ei vain tule ellei saa sitä jotakin uutta?

Noh, iltasella meillä alkaa tavarat vaihtaa paikkaa.. (ei siis joka ilta)
Ja siispä kysyn, kuka käskee..

 
.. että eteisen kenkäkaapiksi ei käy aiempi yöpöytä..

 
..että keittokirjatelineeseen kuuluu laittaa vain keittokirja..?
 

 

4 kommenttia:

  1. Syksy on siitä ihmeellistä aikaa että pienet sisustukärpäset nusevat siivilleen ja kotiin täytyy saada jotain uutta :) tai ainakin huonekalut siirrellään meilläkin monesti uusille paikoille!

    VastaaPoista
  2. Mulla ainaki on niin että kun on visio päässä niin se puuttuva huonekalu pitää saada että muutkin tavarat järjestyy paikalleen. Keskeneräisessä huoneessa tulee vaa jotenki levoton olo :D On sitä kuitenki pikkuhiljaa oppinut että maltti on valttia mut minkäs sille voi että tykkää sisustaa ja laittaa kotia :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä mä välillä tarvitsen uutta, ja paljon jotta inspistä tulee. Siksi jäikin sisustuksista bloggaaminen koska mulla tuntuu olevan nyt kaikkea mitä koti tarvitsee :D

    Hmmm. johtuuko se vaan mun selaimesta/bloggerista mutta mihin sun kaikki kuvat on hävinneet? Mulla näkyy vaan mustaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että oon itse sellainen, että järjestykset ja sisustukset kelpaa hetken - ja sitten on pakko saada muuttaa jotain :D En tiedä, äitini kanssa just juteltiin, että se muistaa kun asuin kotona ja aamulla saattoi olla uusi järjestys omassa huoneessani. :D


      Ja Jasmiina, jep. Sähläsin eilen sitten jotain kun latailin sitä Picasaa.. :D Mutta nyt pitäs näkyä!

      Poista

Tulen iloiseksi kommentistasi !