torstai 30. elokuuta 2012

Tutkimusmatkalla

Mulla on ikävä..

sitä hetkeä, kun olimme aavalla merellä auringon laskiessa peilityynellä säällä

sitä kun suurin huolenaihe oli, että monelta joutuu mennä kotiin

pitkiä, syvällisiä keskusteluja parhaan ystäväni kanssa

sitä tunnetta, mikä on vastarakastuneella - perhosia vatsassa

siskoa ja hänen nauruaan

isäni autotallin tuoksuisia vaatteita

kaikkia niitä saaria, joissa yleensä käytiin kun olin lapsi

äitini paistamia lettuja


En vaihtaisi mihinkään...

sitä kaikkea, mitä vuoden aikana minulle on tapahtunut

tietenkään poikaani, joka tekee minut maailman onnellisimmaksi ihmiseksi

miestäni - jota tajuan rakastavani joka päivä enemmän ja enemmän

kaikkia rakkaita ystäviä - sekä heidän kanssa vietettyjä hetkiä

niitä ihania muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta

mitään niitä rankimpiakaan hetkiä, jotka ovat opettaneet minua elämässä - sekä kasvattaneet minusta vahvan ja ymmärtävän ihmisen

vanhempiani - tiedän että he ovat aina tukenani


Välillä kun on haikea mieli ja ikävöi jotain - näen kaiken paljon kauniimpana,
tunnen itseni vaan paljon onnellisemmaksi
-
koska silloin muistan kaikki ne asiat, jotka tekevät minut sellaiseksi kuin olen.
Minun elämäni, minun muistoni, minun kokemukseni.

6 kommenttia:

  1. Hei Sisko, Kuuntelepa joskus Laura Närhen kappale, joka kertoo pikkusiskosta....sopii meille. Mukavaa syksyä Sinulle!

    T. Isosisko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei etäisyys, ei vuodetkaan
      Ei mikään meitä erota
      Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea


      Olet rakas <3

      Poista
  2. Elämään kuuluvat ilot ja surut. Ikävää poden minäkin välillä, mutta joka päivästä löytyy myös niitä onnenhetkiä :D
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle!
      Totta, pienistä hetkistä nauttiminen on ihanaa.

      Poista

Tulen iloiseksi kommentistasi !