perjantai 24. elokuuta 2012

Something new

Ah, vihdoinkin jotain muutosta! 

Aikaisemmassa postauksessa taisinkin jo mainita "uudesta" työpöydästäni.
Noh, tänään sain sen sitten vihdoin kotiin!


Työpöytänä toimii nykyään vanha ovi,
joka piti alunperinkin tähän tulla. 

Ja koska aiemmin ostamani työvalo päätyikin olohuoneeseen,
löysin kaapista paketissa olevat Ikean spottivalot -
jotka sitten reippaana tyttönä ruuvasin tuonne kaapin alle!


Olen nimittäin huomannut perheessämme, että jos jotain haluan heti nyt - ei kannata pyytää miestä 
laittamaan sitä minulle vaan tehdä itse! Voi joutua tovin odottelemaan...... Toisaalta, tänään mies on ollutkin töissä joten eipä olisi voinutkaan. ;) Noh, ihan kivat niistä tuli! 


Siinä minun ainokaiset vihreät tuolit. Lopuista on tullut valkoisia - ja mietinkin,
raaskiiko näitä enää sutia..?

Ainiin, teinpä ihanan löydön tänään! Siitä ensi kerralla :)

2 kommenttia:

  1. joko on photoscape käytössä? ;) toi on kyllä ihana työpiste, mulla läppärille on paikkana vaan oma syli :D

    en mä raaskisi ainakaan noita tuoleja enään maalata, ihanat!

    VastaaPoista
  2. Heh, joo on! Aika helpolta vaikuttaa kun pari kertaa oon kokeillu! (suomenkielinenkin vielä :D) Kyllähän tämä munkin läppäri aika ajoin tuonne olohuoneeseen sylissä kulkeutuu! ;)

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi !