torstai 9. elokuuta 2012

Kuvaushetki V:n kanssa ja pala minua

Olen täällä hautonut ja pitkään miettinyt äänestyksessä toivottua päivitystä itsestäni..
 Lisättävää tulisi loputon määrä joten pakko kai julkaista tämä joskus :)


Meillä lojuu imuri aina jossain päin taloa. Mielestäni (ja miehestäni) se on ärsyttävää, mutta onhan se kätevää kun se muistuttaa jokapäiväisestä imuroinnista.
-
Monen hellepäivän jälkeen, kun kukat ovat nuukahtaneet - kastelen ne, ja yleensä sinä iltana sataa vettä. Rakastan kukkia, mutta en muista huolehtia niistä. Sen takia meillä ei sisällä ole mitään kasveja.
-
Olen neuroottinen siitä, että paljaissa jalkapohjissa ei saa tuntua roskia sisällä.
-
Itken usein ilosta.
-
Olen todella romanttinen, petyn useasti jos olen ajatellut jonkun asian menevän tietyllä tavalla - eikä niin käykään.
-
Pelkään huutamista.
-
Rakastan merta, mutta pelkään sitä myös. Se on niin hurjan kaunis, mutta niin suuri ja arvaamaton.
-
Osaan nauttia kauniista hetkistä ja asioista.
En voisi asua sellaisessa maassa, missä on aina kesä. Parhainta on odotus talvesta ja kesästä.
-
Rakastan suomalaista musiikkia sekä elokuvia.
-
Haluaisin oman yrityksen, mutten uskalla. Liikeideoita pyörii päässäni tämän tästä.
-
Haluan mennä naimisiin vain kerran. Mielestäni se ei ole kauhean tärkeää, mutta salaa suunnittelen mielessäni häitäni saaressa.
-
Kauniit suomalaiset kappaleet saavat minut usein itkemään.
-
Haluaisin heittäytyä elämään ja hetkiin enemmän.
-
Välillä tuntuu että minun olisi kuulunut elää eri aikakaudella. "Pieni talo preerialla" tyylinen elämä viehättää :)
En lähes koskaan suutu. Saatan ennemminkin pettyä. Oikeasti suuttuessani olen melko pitkävihainen.
-
En osaa nukkua jos meillä on ollut kinaa mieheni kanssa. Sen takia minun on saatava puhuttua asiat läpi ennen unia.
-
Äiti ja isä ovat minulle tärkeitä.
-
Toivoisin että meillä olisi läheisempi suku.
-
Haluaisin alkaa juoksemaan, turhauttavaa kun en saa aikaiseksi aloitettua.
-
Monesti haaveilen hetkestä, jossa seison myrskyävän meren rannalla.

Minulla on vain muutama ystävä joista olen erittäin onnellinen. He ovat kultaakin tärkeämpiä.
-
Raskaus ja lapsi muutti minua ihmisenä mielestäni paljon. Ehkä se on normaalia. Ja siis aivan ihanaa.
-
Välillä inhottaa, kun ajattelen mitä muut ihmiset minusta ajattelevat.
-
En pysty nukkumaan sukat jalassa, enkä niin että peitto puristaa varpaita.

Uskon, että kaikilla asioilla on tapana järjestyä. Sekä siihen, että kaikilla tapahtumilla on tarkoitus.
-
Olen yleensä pahalla päällä jos meillä on sotkuista.
-
Meillä siivotaan usein siksi, että osaamme sotkea erittäin nopeasti! :D
-
Haluaisin kiertää Suomea mieheni ja tietysti poikamme kanssa.
-
Kaduttaa ja inhottaa hurjasti kun kesä on ohi, eikä käyty mökillä ollenkaan.
-
Minulla on korkeanpaikan kammo.


Ja kyllä, ulkona on SYKSY. Sanoin kuka mitä vaan, täällä on kylmä.
Kynttilät palamaan ja villasukat jalkaan - tervetuloa talvi <3

6 kommenttia:

  1. Monet lauseet olivat kuin omasta suustani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katselinkin omaa päivitystäsi ja mietin samaa :)

      Poista
  2. http://www.pori.fi/material/attachments/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11vkoa.pdf
    Tästä vois olla sulle apua tohon juoksemisen alottamiseen. Alku on niin helppo ja nopee, ettei oikeesti mee ku 20min ku käy lenkillä :) ite oon menossa tossa viikon 4 kohdalla, nyt vaan flunssan takia oon joutunu pitämään taukoa. Mut ohjelma on rankka, mut hyvin palkitseva! Mukaan vaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Toi oli kiva ja selkee sivu, joten varmasti käytän tuota kun saan aloitettua!

      Poista
  3. Voi Niina, miten hienoja kuvia ja hienoa tekstiä, sie olet lahjakas :) ! Ja kaiken huushollin ja Veikon hoidon ohella jaksatkin ylläpitää tällasta blogia, nostan kyllä hattua sulle! Tsemii lenkkeilyn alottamiseen! Mie juoksin toissapäivänä piiitkästä aikaa osan kävelylenkistäni ja koska venyttelyt jäi tekemättä :/ nyt on kaks päivää ollu jalat sikakipeet..!
    Ihanaa syksyn alkua teille :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anne <3 Ja mitä blogin tekemiseen tulee, tähän oon jäänyt ihan koukkuun! Hieno tapa purkaa ajatuksia ja jakaa omaa arkea joillekin :) Maalaamisen lisäksi siis tosi hyvää terapiaa.

      Mietinkin tossa juoksussa, että pakko muistaa venytellä ettei jää harrastuksen alku siihen että paikat on liian kipeitä!

      Ihanaa syksyä sulle myös :) Ja kiitos ihanasta kommentista!

      Poista

Tulen iloiseksi kommentistasi !